Část II. Tvorba ŠVP
Předcházející
Další
Část II. Tvorba ŠVP
Obsah
10. Ovládaní programu při tvorbě ŠVP
1. Navigace v dokumentu při tvorbě ŠVP
2. Vlastní podkapitoly
11. Doporučený postup tvorby ŠVP
12. I. fáze tvorby ŠVP - základní údaje
1. Základní údaje ŠVP
2. Editace údajů o škole
3. Charakteristika ŠVP
3.1. Doporučený obsah pro základní školu:
3.2. Doporučený obsah pro gymnázia:
3.3. Doporučený obsah pro střední školu:
4. Charakteristika školy
4.1. Doporučený obsah charakteristiky školy pro ZŠ:
4.2. Doporučený obsah charakteristiky školy pro G:
4.3. Doporučený obsah charakteristiky školy SŠ:
5. Profil absolventa
5.1. Doporučený obsah profilu absolventa:
6. Přehled využití týdnů
7. Podmínky realizace
7.1. Doporučený obsah podmínek realizace výuky:
8. Spolupráce se sociálními partnery
8.1. Doporučený obsah Spolupráce se sociálními partnery:
9. Charakteristiky oblastí a předmětů
9.1. Název vyučovacího předmětu
9.2. Charakteristika vyučovacího předmětu
13. II. fáze tvorby švp - naplnění
1. Klíčové kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie
1.1. Klíčové kompetence
1.2. Výchovné a vzdělávací strategie
1.3. Zápis ve SMILE
1.4. Rozklíčování kompetencí ve SMILE
1.4.1. Kompetence definované v RVP
1.4.2. Profilová kompetence
1.4.3. Konkrétní kompetence
1.4.4. Přesun a kopie kompetencí
1.4.5. Kontrola pokrytí RVP
2. Výstupy a výsledky vzdělávání
2.1. Ročník
2.2. Očekávaný výstup (výsledek vzdělávání)
2.2.1. Bloomova taxonomie cílů
2.3. Přesun nebo kopie výsledku vzdělávání
2.4. Kritéria hodnocení
2.5. Evaluační standardy
2.6. Úlohy
3. Učební plány
3.1. Úprava oborů a oblastí, stanovení dotací
3.1.1. vzdělávací oblast
3.1.2. Vzdělávací předmět
3.1.3. Dotace předmětu
3.2. Zobrazení učebních plánů
3.3. Skupiny předmětů (volitelných)
3.3.1. Práce se skupinami předmětů
3.3.2. Práce s učebními plány - příklady
4. Učební osnovy
4.1. Vzdělávací oblast
4.2. Vzdělávací obor (dále předmět)
4.3. Přesun nebo kopie oboru
4.4. Učební blok
4.4.1. Založení učebního bloku
4.4.2. Podrobnosti učebního bloku
4.5. Přesun nebo kopie učebního bloku
4.6. Export učebních bloků ročníku do jiného ŠVP
4.6.1. Volba cílového ŠVP
4.6.2. Možnosti exportu
4.7. Ročník
5. Školní projekty
5.1. Přenos projektů do jiného ŠVP
5.1.1. Možnosti exportu
6. Pokrytí průřezových témat
6.1. Zapsání pokrytí
6.1.1. Pokrytí předmětem
6.1.2. Pokrytí projektem
6.1.3. Integrace do výuky
6.2. Zobrazení pokrytí
6.3. Kontrola
14. III. fáze tvorby ŠVP - finalizace
1. Mezipředmětové vztahy
1.1. Zadání přesahů
2. Popis evaluačních mechanizmů
2.1. Doporučený obsah evaluace
3. Kontroly
3.1. Komplexní kontrola
3.1.1. Celková kontrola ŠVP vůči RVP
3.2. Kontroly učebních plánů
3.2.1. Celkové dotace pro stupně
3.2.2. Celková týdenní dotace
3.2.3. Celková dotace pro ročníky
3.3. Kontroly začlenění průřezových témat
3.3.1. Průřezová témata pro ZŠ
3.3.2. Průřezová témata pro G
3.3.3. Průřezová témata pro SŠ
3.4. Kontrola rozpracování RVP do ŠVP
3.4.1. Rozpracování RVP do ŠVP
3.5. Kontroly pokrytí kompetencí
3.5.1. Konkrétní kompetence
3.6. Kontrola pokrytí výstupů (výsledků vzdělávání)
3.6.1. Očekávané výstupy (výsledky vzdělávání)
3.7. Kontrola pokrytí výstupů (výsledků vzdělávání) a kompetencí z RVP
3.7.1. Výstupy (výsledky vzdělávání) z RVP
3.7.2. Rozvíjení klíčových kompetencí z RVP
3.7.3. Rozvíjení odborných kompetencí z RVP
3.8. Kontrola dotace učebních bloků
3.8.1. Kontrola dotace učebních bloků
3.9. Kontrola pokrytí evaluačních standardů
3.9.1. Kontrola pokrytí evaluačních standardů
4. Generování dokumentů
4.1. Stylované dokumenty
4.1.1. Popis vlastností a hodnot stylu
4.1.2. Změna vzhledu dokumentu pomocí stylů
4.2. Nastavení parametrů při generování dokumentů